9.İYZ Konuşmacısı, Kadri YÜCEL

Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Bölümünü 1976 yılında bitirdi. Aynı üniversitede Yüksek Lisans çalışmalarını yürütürken Sağlık Bakanlığı ve Adalet Bakanlığı bünyelerinde yürütülen projelerde Klinik Psikolog olarak görev aldı.

1980 yılından sonra çeşitli eğitim kurumlarında psikolog, öğretmen, eğitim yöneticisi ve eğitim danışmanı olarak görev yaptı.

1992 yılından 2012 yılına kadar İzmir Amerikan Koleji, Çakabey Koleji ve Özel Türk Kolejindeki çalışmaları süresince mizaç farklılıkları, zekâ türleri ve bu faktörlerin öğrenme ve başarı üzerindeki etkisini incelemeye yönelik yurt dışı ve yurt içi çalışmalara katıldı.  2005 yılında, Fulbright Bursu’nu kazanarak ABD’ye gitti ve Chicago kentinde, belirli derslerde öğrencilerin cinsiyet farklılığına ve diğer bireysel farklılıklarına göre farklı öğretim teknikleri kullanılarak eğitim yapılan bir okulda çalışmalar yapma fırsatı buldu.

Koçluk, Stres Yönetimi, İletişim alanlarında eğitim çalışmaları düzenlemektedir.

2012 yılında, gençlerin iş hayatına hazırlanmaları ve şirketlerin genç çalışanlarını işyerinde kalıcı kılmaları için köprü olmak amacıyla Yılmaz Attila ile Kataliz Çalışma Grubu’nu oluşturdu.


Arama Yap

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.