9.İYZ Konuşmacısı, Doç. Dr. Pınar Süral ÖZER

1974 yılında İstanbul’da doğdu.
İzmir Saint Joseph Fransız Lisesi’nden ve Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. 1995 yılında İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü Yönetim ve Organizasyon anabilim dalında araştırma görevlisi olarak göreve başladı.

1997 yılında Yönetim ve Organizasyon alanında  ‘Yönetsel Bir Araç Olarak Benchmarking ve Uygulamaya İlişkin Bir Model Önerisi’ tezi ile yüksek lisansını, 2001 yılında İşletme alanında ‘Türk işletmelerinde Örgütsel Öğrenme Stillerinin Belirlenmesine İlişkin Bir Araştırma’ tezi ile doktorasını tamamladı. 2009 yılında Yönetim ve Organizasyon Doçenti unvanını aldı.

“Türk Yargı Sisteminde Toplam Kalite Yönetimi” başlıklı ortak çalışmasıyla 1998 yılı TÜSİAD-KALDER III. Toplam Kalite Yönetimi Makale Yarışması Birincilik Ödülünü kazandı.

Örgütsel Davranış ve İnsan Kaynakları Yönetimi alanında yayınladığı ulusal ve uluslarası bildiri, makale, kitap bölümü ve kitap olmak üzere çok sayıda yayını ve yine aynı alanlarda verdiği eğitimler ile sektörde yürüttüğü proje ve danışmanlıklar vardır. Dokuz Eylül Üniversitesi bünyesinde de reorganizasyon, stratejik planlama ve iç denetim çalışmalarında görev almaktadır.

Halen Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı Başkanı olan Doç. Dr. Pınar Süral Özer 2009 yılından bu yana İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekan Yardımcılığı görevini yürütmektedir.
Evli ve bir çocuk annesidir. CEDİMES Turquie ve Junior Chamber International üyesi olup, ALAUM aile araştırmaları merkezi yönetim kurulundadır. Fransızca ve İngilizce bilmektedir.

Arama Yap

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.